آیا شما بهترین گزینه برای مشتریان خود هستید؟
نوشته شده توسط : احسان پیروز

همه نتایج، خوب و بد را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و مشکلاتی را که به وجود می آیند حل کنید. در هر زمان نشان دهید که تمام تلاش خود را می کنید و برای دستیابی به سود متقابل برنامه ریزی های خاصی را مدنظر قرار داده اید. اگر موفق شوید، نه تنها رابطه خوبی را با مشتریان برقرار خواهید کرد، بلکه در ایجاد احساس رضایت در مشتریان خود نیز موفق خواهید بود.

روی جزئیات تمرکز کنید. مشتریان شما عاشق چیزهایی هستند که از آن تعجب کنند. متعجب شدن مشتریان از جمله اصولی است که توسعه فروش را به بهترین شکل امکانپذیر می کند. به همین دلیل جزئیات مهم است! این استراتژی ساده است و در عین مشتری در این حالت به خوبی می فهمد که چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. با شناسایی عناصر مثبت و استفاده از آن ها به نفع خود، می توانید احساسات خاصی را در مشتریان خود برانگیزید، همچنین این موضوع قدرت خلاقیت شما را افزایش می دهد.

سخت ترین مسئله ها را حل کنید. هنگامی که متوجه شدید مشتری ایده آل شما کیست، سوال مهم بعدی پیش روی شما قرار می گیرد، این که چگونه می توان با او ارتباط برقرار کرد؟ یک گزینه ایده آل در این زمان پیش روی شما است، این که بپرسید اصلی ترین مشکلی که با آن روبرو هستند و هیچ کس دیگری آن را حل نکرده است چیست؟ یک راه حل مشخص همراه با یک برنامه عملی به مشتریان خود ارائه دهید. این فرصت به شما امکان می دهد تا بنیادی محکم برای تفکر در مورد یک رابطه طولانی مدت را ایجاد کنید.





:: برچسب‌ها: توسعه فروش , توسعه بازار ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: